Ucz się za darmo z Akademią Mistrza Biznesu!
Nowa sytuacja – nowe wyzwania – nowe rozwiązania!
Koronawirus nie tylko zagroził naszemu zdrowiu. Pandemia i wynikające z niej ograniczenia, sprawiły też, że wiele przedsiębiorstw, które często latami budowały swoją pozycję, nagle z dnia na dzień znalazły się w trudnej sytuacji . Wśród nich są też cukiernie.
Produkujące słodkie wypieki zakłady muszą wykazać się nie lada kreatywnością i optymalnie wykorzystać okres izolacji, by przetrwać kryzys i wyjść z niego w możliwie najlepszej kondycji.
Jest ciężko, ale nie jesteście sami. Zawsze możecie liczyć na nas! Kruszwica i Akademia Mistrza wspierają was na najróżniejszych polach. Za pośrednictwem akcji #wspieramylokalnelokale, udostępniamy informacje o waszej ofercie tak aby dotrzeć z nią do jak największej liczby osób i zachęcamy klientów, by nie rezygnowali z zakupów w waszych cukiernicach. Na stronie Akademii i w naszych mediach społecznościowych, publikujemy porady, jak odnaleźć się w tej trudnej sytuacji i zminimalizować skutki kryzysu.
To jednak nie wszystko. Od dziś udostępniamy bezpłatnie unikatowe narzędzie, które pozwoli wam i waszym pracownikom podnieść kompetencje biznesowe – e-learningowe szkolenie Akademii Mistrza Biznesu z zakresu tworzenia konkurencyjnych rynkowo ofert!
– Mamy nadzieję, że zgromadzona w tym szkoleniu wiedza – rzetelna, praktyczna i „szyta na cukierniczą miarę”, pozwoli wam przyjrzeć się bliżej waszej ofercie i działaniom promocyjnym, tak żaby po zakończonym kryzysie szybko odbudować swoją pozycję i utracone przychody – mówi Marek Kopernik z działu marketingu ZT Kruszwica, koordynator Akademii Mistrza Biznesu. – Szkolenie będzie dostępne dla wszystkich dotychczasowych oraz nowych subskrybentów naszego newslettera. Zapisu będzie można dokonać za pośrednictwem strony www. Warto też śledzić nasze kanały w mediach społecznościowych – dodaje Marek Kopernik i namawia, by skorzystać z opcji zdalnego szkolenia właśnie teraz. – Akademia Mistrza Biznesu powstała jako odpowiedź na potrzeby cukierników, których często trudno wygospodarować czas i środki na to, by wysłać pracowników na tradycyjne szkolenia. Teraz, gdy każda inna forma kształcenia jest właściwie niedostępna, AMB okazuje się jeszcze bardziej potrzebna i użyteczna. Tym bardziej, że wiedza z zakresu zarządzania cukiernią, może się okazać największą pomocą w skutecznym wyjściu z kryzysu. A dziś można ją zdobyć bezpłatnie.
Czym jest Akademia Mistrza Biznesu? To stworzona przez ZT Kruszwica, specjalnie z myślą o przedstawicielach branży cukierniczej i piekarniczej, platforma e-learningowa. Szkolenia AMB dostarczają specjalistyczną wiedzę biznesową, precyzyjnie dostosowaną do ich potrzeb i oczekiwań.
Sześć modułów, na które podzielony jest cały kurs (Zespół, Prawo, Przywództwo, Finanse, Sprzedaż, Marketing), a także każdy z tematów szkolenia, oparte są na sytuacjach i problemach, z którymi spotykają się cukiernicy w codziennej pracy. Treści opracowane zostały przez wybitnych specjalistów – prawników, ekonomistów, specjalistów ds. sprzedaży, marketingu czy zarządzania, od wielu lat ściśle związanych z branżą cukierniczą i piekarniczą.
Platforma dostępna jest dla uczestników przez 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu, z dowolnego miejsca na świecie. Uczestnicy mogą jednorazowo poświęcić na naukę tyle czasu ile chcą i w każdym momencie mogą wrócić do wybranych treści. Poziom przyswajanej wiedzy monitorowany jest na bieżąco za pośrednictwem testów i „Raportowi z ewaluacji”.
Ogromną zaletą szkolenia jest jego lekka forma. – Chcieliśmy by nauka była przyjemnością, dlatego połączyliśmy specjalistyczną, rzetelną, przygotowaną przez doświadczonych ekspertów wiedzę, z bardzo przystępną, formą. Myślę, że zwłaszcza teraz, język komunikacji, który zaproponowaliśmy w AMB, zostanie szczególnie doceniony przez uczestników szkolenia – mówi Marek Kopernik.
Siedzisz w domu? A może przeciwnie, pracujesz więcej niż kiedykolwiek, by uratować firmę? Skorzystaj z naszej propozycji – ucz się za darmo z Akademią Mistrza!
Zobacz również
Zapisz się do newslettera
Dołącz do najlepiej poinformowanych w branży