- Strona główna
- Baza wiedzy
- Poradnik biznesowy
- Targi śniadaniowe z korzyścią dla biznesu | Akademia Mistrza
Targi śniadaniowe
W dużych miastach bardzo często organizowane są spotkania w plenerze, podczas których można z rodziną, przyjaciółmi lub sąsiadami celebrować posiłki. To idealna okazja do zaprezentowania swojej mobilnej gastronomii i zdobycia nowych klientów.
Dlaczego warto brać udział w targach śniadaniowych?
Obecność na targach pozwala na poznanie oczekiwań osób uczestniczących we wspólnych śniadaniach. Jest to również czas na prezentację i promocję swoich produktów oraz pozyskanie nowych klientów. Jeżeli nie tylko Ty proponujesz na stoisku wypieki to możesz podejrzeć co proponuje konkurencja i jakie produkty cieszą się największą popularnością.
Gdzie i jak szukać targów śniadaniowych? W jakich brać udział?
Eventy i targi są zazwyczaj planowane z wyprzedzeniem. Dowiesz się o nich w informacjach turystycznych lub na stronach miasta. Możesz obrać strategię pojawiania się wyłącznie na wydarzeniach poświęconych ekologii, ale nie musisz się ograniczać. Możesz wziąć również udział w święcie miasta czy świątecznym festynie, a także przyłączyć się do organizowanej akcji charytatywnej.
Targi śniadaniowe jako element lokalnych wydarzeń
W małych społecznościach niewątpliwie łatwiej jest się promować – na lokalnym festynie ma szansę zobaczyć Twoją działalność znaczna część okolicznych mieszkańców. Jeżeli w Twoim mieście nie odbywają się tego typu wydarzenia, może warto pomyśleć o własnym, autorskim evencie. Nawiąż współpracę z pobliską szkołą i zorganizuj spotkanie poświęcone śniadaniom. Jest to bardzo ważny i coraz częściej poruszany temat. Opowiedz w ciekawy sposób o tym, jak istotny jest poranny posiłek, pokaż jak zrobić zdrowe kanapki, zaproponuj konkurs. Prezentując produkty podczas wystąpienia w roli eksperta zyskujesz – tak Ty i Twoja firma.
Szukaj alternatyw
Obecność w różnych miejscach sprawia, że oferta jest bardziej widoczna. Food truck lub wózek gastronomiczny pozwolą być tam, gdzie klienci, a to przyzwyczai ich do Twoich produktów. Jeżeli nie mobilny sklep, przemyśl obecność na rynkach zdrowej żywności albo lokalnych imprezach. Stanowi to świetną okazję do pozyskania nowych klientów, dialogu i wymiany opinii.
Inne porady
Zapisz się do newslettera
Dołącz do najlepiej poinformowanych w branży