Poradnik biznesowy

Co powinna zawierać firmowa strona internetowa?

Co powinna zawierać firmowa strona internetowa?

Patrząc na zmiany kulturowe wniesione przez globalizację, zaistnienie w Internecie podmiotu dającego usługę i wytwarzającego dobra wydaje się niezbędne. Nieistotne czy prowadzimy małą działalność…
Narzędzia pracy rozwojowej

Narzędzia pracy rozwojowej – mentoring i coaching

Dla wielu osób, które stają przed zadaniem zarządzania ludźmi, wdrożenie nowych rozwiązań, tendencji i terminów może być nie lada wyzwaniem. W tym artykule przedstawimy…
Monitoring marki w sieci

Monitoring marki w sieci

Pojawienie się Internetu zmieniło świat komunikacji. Internet traktowany jest jako wolna przestrzeń, dająca szansę na publikowanie treści zarówno pozytywnych, jak i negatywnych. Dzięki niemu…
Organizacja miejsca pracy kluczem do sukcesu

Organizacja miejsca pracy kluczem do sukcesu

Rozwiązanie, które pozwoli na zwiększenie produktywności i pozwoli uruchomić trwałą zmianę przy braku konieczności zwiększenia inwestycji, to odpowiednia organizacja miejsca pracy, produkcji, sklepów oraz…
Gdzie szukać oszczędności w firmie?

Gdzie szukać oszczędności w firmie?

Wiele firm poszukuje nowych możliwości efektywnego działania. Dobrym momentem na doskonalenie własnej usługi jest spowolnienie rynkowe. Duża część zysku jest ukryta w nowych pomysłach…
Wdrażanie strategii komunikacji wewnętrznej w firmie

Strategia komunikacji wewnętrznej w firmie: wdrożenie

Wiesz już, jak istotna jest komunikacja wewnętrzna w firmie. Przynosi korzyści wszystkim zainteresowanym stronom – pracodawcy, pracownikom i klientowi. Dziś dowiesz się, w jaki…
Jak prowadzić komunikację zewnętrzną?

Jak prowadzić komunikację zewnętrzną?

W poprzednim artykule o kreowaniu pozytywnego wizerunku firmy (kliknij tutaj)dowiedzieliście się, jak istotna dla marki jest komunikacja, a także w jaki sposób przygotować się…
Całościowy system obsługi reklamacji

Całościowy system obsługi reklamacji

W poprzednich artykułach dowiedzieliście się, w jaki sposób profesjonalnie przeprowadzić obsługę w procesie reklamacji, a także jakich błędów unikać. Jednak reklamacje są też dla…
Kreowanie pozytywnego wizerunku firmy

Kreowanie pozytywnego wizerunku firmy

Dlaczego jedna marka jest przez nas lubiana, a do innej brak nam zaufania? Odpowiedź jest prosta: odpowiednia komunikacja. Z cyklu artykułów o komunikacji zewnętrznej…
Największe błędy popełniane w trakcie reklamacji

Największe błędy popełniane w trakcie reklamacji

W poprzednim artykule dowiedzieliście się, jak istotne dla firmy jest utrzymanie klienta i w jaki sposób poprawnie przeprowadzić proces reklamacji. Dziś przedstawiamy wam największe…
Praktyczne narzędzia wspomagające pracę kreatywną zespołu

Kreatywny potencjał Twojej firmy. Jak go wykorzystać w pracy?

W artykule “Kreatywny potencjał Twojej firmy” dowiedzieliście się, jak ważne jest wykorzystywanie pełnego, kreatywnego potencjału pracowników. Dziś prezentujemy trzy narzędzia wspomagające kreatywną pracę…
Obsługa klienta w trakcie reklamacji

Obsługa klienta w trakcie reklamacji

Chociaż zdobywanie nowych klientów jest celem każdej firmy, to zwiększanie sprzedaży wśród tych już pozyskanych powinno być priorytetem sprawnie działającej piekarni lub cukierni. Utrzymanie…